HARUKI MURAKAMI "Norvegų giria"

Goodreads.com ši knyga įvertinta 4,02 žvaigždutėmis. 

Sprendžiant kokią knygą paimti į savo rankas, mano sprendimą palengvino draugė, pasakiusi, kad turiu perskaityti šią knygą. Prieš tai iš ties apie šią knygą nebuvau nieko girdėjusi ir net nežinojau ko iš jos tikėtis. Beskaitant šią knygą sužinojau, kad ji yra viena populeresnių šio autoriaus knygų, nors jis pats norėtų būti labiau žinomas dėl kitų savo kūrinių. 

Tai yra romantinė knyga, kurioje visas veiksmas sukasi apie pagrindinį veikėją Toru Vatanabę bei jį supančius žmones, kurių nėra tiek daug. Naoko, mergina, kuri sukėlė meilę ir atsakomybės jausmą Toru gyvenime, bei įnešė į jo gyvenimą santykių sudėtingumą. Priešingai nei Naoko, Midori į Toru gyvenimą įnešė džiaugsmą, gyvenimo ir santykių paprastumą. Knygoje minimi dar keli Toru draugai, kurie į knygos pasakojimą įnešė savo gyvenimo istorijas bei išgyvenimus. 

Kas man šioje knygoje patiko labiau nei kituose meilės romanuose, tai kad viskas aprašoma ir pasakojama taip, kaip realiame gyvenime. Skaitant nesusidūriau su jokiais nelogiškais nukrypimais ir nei karto nepagalvojau: "damn, realiam gyvenime taip tikrai nebūna". Viskas taip kaip būna gyvenime, be jokių gyvenimo pagražinimų ir patobulinimų. Ir man tai atrodo puiku. 
Turbūt vienintelis dalykas, kuris mane nuvylė - pabaiga. Nors visada žaviuosi knygų pabaigomis, kurias perskaičius nesupranti kas ką tik įvyko, tačiau šį kartą tikrai norėjau ir tikėjausi laimingos pabaigos, tačiau perskaičius paskutinius knygoje parašytus žodžius taip ir nesupratau kas ką tik įvyko. 
Mano manymu ši knyga puikiai tinka ramiam rudens/žiemos vakarui. 
Visai netikėtai beskaitant šią knygą suradau savo kompiuteryje filmą pastatytą pagal šią knygą. Dabar žinau kokį filmą žiūrėsiu šią savaitę. 

Galutinis mano vertinimas: 


Peace. Zou.:)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Diena, kai perlipau savo baimes

SARAH PINBOROUGH "Ydingas ratas"