Austrija. II dalis

Kalnas kuriame yra ledo urvas - dešinėje pusėje
Ne paslaptis, kad Austrija yra pakankamai brangi šalis. Realiai parduotuvės galim apsipirkti tokiomis pat kainomis kaip ir Lietuvoje, vieni dalykai pigiau, kiti dalykai brangiau. Tačiau visos paslaugos yra tikrai brangiau, nei Lietuvoje. Pagrindinis traukinių tinklas Austrijoje yra OBB. Iš Vienos nuvažiuoti iki Welso, bilietas į vieną pusę įprastai kainuoja 39,30 eurų. Tačiau mums pasisekė, kadangi dar neturime 26 metų, todėl yra taikomos nuolaidos. Įsigijus tam tikrą kortelę, traukiniams yra pritaikoma 50 proc. nuolaida, taip pat vasarai galima įsigyti bilietą, kuris kainuoja 69 eurus ir tuomet beveik nevaržomai gali keliauti aplink Austriją, tik reikia turėti tam laiko. Vasaros bilietus nusipirkome beveik iš karto, todėl antrąjį savaitgalį su grupioke keliavome į ledo urvą. Šis ledo urvas yra +-1777 m. aukštyje.
Kelias vedantis į debesis.
Išlipusios taukinių stotyje šiek tiek paklaidžiojome, kol suradome atobusiuką, kuris nuveža prie kalno (Austrai labai retai kada mėgsta pateikti informaciją anglų kalba, o ir jų schemos ne visada yra greitai suprantamos). Vos tik atvykus arčiau kalnų, iš karto pakerėjo vaizdas. Kadangi realiai tuo metu dar nebuvau buvusi arti tokio aukščio kalnų, tai tikrai paliko didelį įspūdį. Į viršų nusprendėme nekilti funikulieriumi, bet lipti pačios. Kadangi nesu pačios geriausios sportinės formos, lipti į kaltą stačiais kalneliais, siaurais zigzagais nebuvo lengviausia užduotis, tačiau užlipus apėmė patys geriausi jausmai.
Ledo urve praleidome apie valandą, tačiau buvome tik pirmoje jo dalyje, kadangi antra dalis dėl kažkokių priežąsčių tą dieną buvo uždaryta. Be to, tai didžiausias ledo urvas pasaulyje ir jis tikrai yra įspūdingas, todėl tikrai verta aplankyti, jei tik yra galimybė. Prie įėjimo visi žmonės turi sustoti po du, kairėje stovinčiam kas antram žmogui duoda senovinę ugninę lempą (neįsivaizduoju kaip tai kitaip pavadinti). Su kiekviena grupe kartu yra gidas, kuris visada papasakoja ką nors įdomaus apie ledo urvą, parodo geriausias vietas, kaip viskas susiformuoja ir taip pat prižiūri, kad kas netyčia nenuslystu nuo apledėjusių laiptų arba nepadegtu su lempa šalia stovinčio žmogaus. Kadangi urve vasara dažniausiai yra 0 laipsnių arba minusinė temperatūra, iš ten išėjau visiškai sušalusi, nes protinga aš, normaliai šiai kelionei nepasiruošiau. O tualete rankas teko plauti taip pat su lediniu vandeniu. oh well, juk čia kalnai, o ne penkių žvaigždučių viešbutis.
Nuo kalno taip pat lipome pačios, kas buvo žymiai lengviau.
Visa kelionė užtruko apie 9 valandas. Grįžau pavargusi, tačiau su tikrai daug įspūdžių ir mintyse išlikusių nuostabių vaizdų.

- Ledo urvas yra įsikūręs adresu: Eishohlenstrasse 30, 5450 Werfen, Austrija;
- Virtualiai pabūti ledo urve galite:

- Nuotraukos, nuotraukos, nuotraukos:

Fotosesija, kažkur viduryje kalno

Pavizdys takelių, kuriais ėjom ir leidomes į viršų.

Vaizdas iš viršaus.

Įėjimas/išėjimas iš ledo urvo.